מלון יערים במעלה החמישה – זמן זוגי בספונטניות

ההתחלה בשיחת טלפון ביום חמישי בלילה. זה הופך להיות מוטיב חוזר, שיחות הטלפון המפתיעות לטובה. חייבת להגיד שאני ממש אוהבת את זה. בהתראה של הרגע האחרון יש חדר פנוי במלון יערים, האם אני פנויה וספונטנית להצטרף? אה, והאירוח זוגי. תודו שזו הצעה שווה!

מלון יערים מציע פינוק זוגי
מלון יערים מציע פינוק זוגי

ימי חמישי בערב, זה הזמן שכפרעליו לוקח לעצמו. מפגש שבועי עם אחיו וחברי, שאני לא נוגעת בו. אני לא מתקשרת, לא מסמסת, לא מפריעה לו אם אני לא ממש חייבת עזרה ולא משנה לו תוכניות, אלא אם זה אירוע משפחתי. מה שנקרא #זמןאבא, היי לירון! בדרך כלל כשמגיעות הצעות לסיורים או סיקורים האיש שאיתי מעדיף שאסע עם חברה. הוא פחות מתחבר לעניין הכתיבה והבלוגים. וזה בסדר. זכותו. לא חייב.

חלוק רחצה ונעלי בית להרגשת פינוק
חלוק רחצה ונעלי בית להרגשת פינוק

הפעם משהו היה שונה, אולי כי זה סוף שבוע, אולי כי העומס בעבודה מטורף, אולי כי באמת לא יצא לנו להיות ביחד שנינו כבר די הרבה זמן. שלחתי לו הודעה בווטסאפ ושאלתי אותו אם בא לו לבוא איתי לסופ"ש ליד ירושלים, לפי האינטרנט, המלון נראה שווה ומפנק, יש הרצאות וסדנאות אבל הוא ישתתף רק אם ירצה, יש בריכה, יש סיורים רגליים. אממה, הוא לא יכול לחזור הביתה לפנות בוקר כרגיל, צריך להיות במעלה החמישה ב-09:00. הייתי מוכנה למשפט הקבוע: מאמי, תקחי איתך חברה. הילדים והבית – עליי. אבל אז הוא הפתיע ושאל: את רוצה לארוז היום או שנקום מחר יותר מוקדם נארוז וניסע?

מערבולת החיים נרגעת
מערבולת החיים נרגעת

הכל הסתדר בול במקום – הילדה ממילא הייתה אמורה להיות בטיול בנות עם סבתא, הילד שמח ביותר לקבל את הבית לעצמו. סופ"ש של שקט עם גיחה לארוחת ערב אצל סבתא וסבא מבחינתו זה פרס. קמנו מוקדם, נסענו לקנות כמה דברים בסופר, הסענו את הילדה לבית הספר ונסענו לסוף שבוע תרבות במלון יערים.

זה אולי יישמע כמו קלישאה אבל הנוף שנשקף מחלון החדר, מחדר האוכל, מהבריכה, מהסיורים בקיבוץ מעלה החמישה ממש מרחיב את הלב. אין כמו ההרים לתת הרגשה של בידוד ושקט.

הרים וירוק מרחיבים את הנפש
הרים וירוק מרחיבים את הנפש

התוכנית שמציע המלון מגוונת ומעניינת. התחלנו את יום שישי במפגש הסבר על המלון, סביבתו והבנו איזה חלק מעניין היה לו בהסטוריה של ארץ ישראל. אחריו השתתפנו בסדנת שף להכנת חומוס. מה שהסתדר לי מצויין עם השינוי בתזונה שאני עושה מאז חודש אפריל האחרון. פחות קנוי, יותר תוצרת בית. מתחילים בהדגמה והסברים ומי שרוצה יכול להתנסות. בסיום הסדנה מקבלים את המתכון. חומוס גרגרים כבר קניתי, בקרוב אנסה בעצמי.

חומוס - זה מתחיל בגרגרים
חומוס – זה מתחיל בגרגרים
איך אתן עם ירק?
איך אתן עם ירק?

כשהגענו לחדר, הופתענו מקבלת הפנים המתוקה. חלון גדול עם נוף להרי ירושלים, מיטה נוחה (נחרנו יופי בלילה וכפרעליו גם בצהריים למחרת), חדר אמבטיה חמוד, מרווח מספיק שאפשר לצחצח שיניים בזוג, מקלחון (מספיק) גדול (למקלחת זוגית) ופינת קפה. למרות שבינינו, עם כל הדברים הטובים שהוצעו לאורחים במהלך היום בפינות הקפה, לא היה לנו בה שימוש.

קבלת פנים מתוקה
קבלת פנים מתוקה
מלון יערים מפנק לפני השינה
מלון יערים מפנק לפני השינה

אחרי סיבוב איטי במדשאות המלון, בחיי שלא זוכרת כמה זמן עבר מאז שטיילנו לנו ככה בשקט יד ביד. נכנסנו להרצאה נהדרת של יונתן אסתרקין בנושא הקומדיה הישראלית בתיאטרון. אחרי ארוחת ערב מפנקת ומגוונת היו מי שבחרו להצטרף לגבי ברלין בשירה בציבור, אנחנו בחרנו לוותר ולשבת בחוץ באחת מפינות החמד.

הבחוץ קרץ לנו לקראת ערב
הבחוץ קרץ לנו לקראת ערב

העובדה שהמלון מציע מבחר של פעיליות במקביל, מקסימה בעיני. אפשר לבחור, אפשר לגוון, אפשר להגיע וללמוד, להנות ממה שמתאים. ביום שבת אחרי יקיצה מוקדמת (לעזאזל אתך שעון ביולוגי) וארוחת בוקר בחרנו לסייר לבד בקיבוץ מעלה החמישה. כמה מחברותיי הבלוגריות שהצטרפו לסיור המודרך אמרו שהיה מוצלח והמליצו בחום. אנחנו לקחנו מהמלון את הברושורים עם ההסברים וטיילנו בעקבותיהם. גם כאן, המלון מציע מגוון של סיורים וטיולים. מתאים בדיוק למשפחות כמונו. יש השקעה בחוברת מפורטת סוף שבוע תרבות במלון יערים מרץ-דצמבר 2017, במידע על סוגי טיולים שונים – טיולים במכונית – טיולי הליכה שצריך להגיע אליהם בנסיעה קצרה במכונית, יערים על גלגלים לרוכבי האופניים שבינינו, אוויר הרים – מסלולי הליכה מעגליים מהמלון.

הומאז' למסלולי רכיבה
הומאז' למסלולי רכיבה

המלון יכול לשמש בסיס יציאה לטיולים בהר אדר וגבעת הרדאר, אבו גוש, הקסטל, בית זית, הר הטייסים, עין לימור, עין חמד, עין נקופה, הר הרוח, נחל כפירה. רק תבחרו.

המלון כבסיס למסלולי טיול מגוונים
המלון כבסיס למסלולי טיול מגוונים

הסיור שעשינו במעלה החמישה הפגיש אותנו עם האנדרטה לזכר לוחמי גטו ורשה, חדר האוכל ההסטורי של הקיבוץ ובית צילה. ציור הקיר בבית צילה השאיר עליי רושם עז. אני ממליצה לא לוותר עליו כשמגיעים לקיבוץ. כשחזרנו, לא יכולתי לוותר על צילומים של פינות הישיבה במלון. הן שבו את לבי. בכל מקום פינת ישיבה שונה. אפשר לקרוא, אפשר לשבת עם לפטופ, אפשר לשבת עם אוזניות ולהאזין למוזיקה סוגי ספות שונים, שולחנות שונים, עיצובים שונים. תקראו לי מוזרה אבל עליי הן ממש התחבבו. ניצלתי את ההזדמנות להעביר לכפרעליו סדנת צילום פרטית בסמארטפון. הוא אמנם לא ביקש, אבל גם לא ממש התנגד.

מעלה החמישה - דברים שרואים משם
מעלה החמישה – דברים שרואים משם
הסטוריה במעלה החמישה
הסטוריה במעלה החמישה
הסטוריה במעלה החמישה
הסטוריה במעלה החמישה

בריכת המלון מיועדת לשחייה, אבל ראיתי שהקצו מקום למי שרק רצה לשכשך. במתחם הבריכה ג'קוזי, סאונה יבשה וסאונה רטובה. לא מסתדרת אם סאונה אז לא יכולה להגיד לכן איך היא נראית מבפנים. הבריכה נקייה מבפנים ומבחוץ. אנשי צוות הסתובבו כל הזמן עם מגבים ודאגו שלא יקוו מים על שפת הבריכה. על הדשא בחוץ מפוזרים כסאות, שמשיות ושולחן פינג-פונג שמשך לא מעט תשומת לב.

בריכת המלון להצטנן ביום חם
בריכת המלון להצטנן ביום חם

אחרי ארוחת צהריים שלא נפלה מארוחת הערב של יום שישי, הצטרפתי לסדנה להכנת בקלאווה. סיום מתוק במיוחד לסופ"ש זוגי.

בקלאווה רגע לפני שטעמנו
בקלאווה רגע לפני שטעמנו
באקלווה צריך לדעת לחתוך
באקלווה צריך לדעת לחתוך

את השירות והאדיבות של הצוות אני חייבת לציין לטובה. המלון היה בתפוסה מליאה, היו בו אורחים בכל הגילאים ומכל המגזרים, היה בו סופ"ש שבת חתן ובכל זאת כל מי ששאל, ביקש, תהה קיבל מענה מהיר ואדיב. בעיני פחות מתאים להגיע עם ילדים, כשאחזור זה יהיה עם בן הזוג, כמה זוגות חברים או חברה.

מקום לקרוא. בשקט
מקום לקרוא. בשקט
פינת ישיבה זמן של שקט
פינת ישיבה זמן של שקט
פינת ישיבה שמזמינה להתכרבל
פינת ישיבה שמזמינה להתכרבל

ולסיום סיומת, מאחר והייתי אורחת המלון הסתקרנתי לגבי המחירים. נכנסתי לחלק באתר האינטרנט שמפרט את סוגי החדרים ומחירם והופתעתי לטובה. מוזמנות להציץ.
במיוחד לקוראות הבלוג קיבלתי קוד קופון שמקנה לכן 15% הנחה. תקף גם בהזמנה אונליין וגם בהזמנה טלפונית.
קוד קופון 23617
בתוקף עד סוף דצמבר 2017

אתר המלון
דף הפייסבוק של המלון

מלון יערים הסטוריה על הקיר
מלון יערים הסטוריה על הקיר

ככה זה היה נראה אונליין בדף הפייסבוק שלי פה וגם פה
באינסטגרם שלי, יש גם תמונות מהמלון ובהמשך יהיו עוד. מוזמנות לעקוב כאן

פינת ישיבה שהיא גם אומנות
פינת ישיבה שהיא גם אומנות

בברכת זוגיות ספונטנית
ליטל

 

 

ליטל ירון - אשה בפלוס

אישה בת 40+ שכבר נוטה יותר לכיוון ה-50. פסימית בהחלמה או אופטימית בהתהוות משתדלת להסתכל על הדברים מהצד החיובי, מהפלוס. מטיילת לבד ועם אחרים, תולעת ספרים, אוהבת מילים וכותבת גם למגירה וגם למסך. מכורה לקפה, קרמשניט ופאי לימון.
עוד עליי>>

פוסטים נוספים בנושא

תגובות ושאלות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן