עין זיוון ברמת הגולן – קיבוץ קטן הרבה אפשרויות

כמה קטנה, ככה מגוונת. ארצנו הקטנטונת כל פעם מצליחה לעשות את זה מחדש. להפתיע כמה עוד יש לי לגלות בה ועליה.

הצפון מקבל אותנו אליו באהבה לפחות פעמיים בשנה לסוף שבוע ארוך. אנחנו מגיעים פעם באיזור חגי תשרי ופעם בחורף כדי להנות ממזג אוויר שונה ומסלולים שונים באיזור רמת הגולן. בחגי תשרי אנחנו צועדים במסלולי הליכה ובחורף אנחנו רודפים אחרי השלג. כמו כל עם ישראל, אשתו ואחותו. תמיד אני מגיעה אחרונה. גם במסלולים וגם בשלג, באחרון אני בדרך כלל נשמעת צועקת, לא לזרוק עליי!!! אני עם המצלמה!!! הנה לכן דרך שלא להיות מעורבת במלחמת שלג. מצלמה יקרה שהיא בבת עיניכן. בבקשה. הטיפ עליי.

camera1234

סיור עיתונאים לעין זיוון ברמת הגולן הפגיש אותי עם אפשרויות בילוי נוספות. גם משפחתיות וגם זוגיות. גם פה הייתה הפתעה, לא מעט אפשרויות בלי לצאת משערי הקיבוץ.

יקב בהט

יקב בוטיק מקסים ומזמין שהקים עופר בהט. אחרי שנים של חלומות הוא התחיל להפיק יין במחסן ליד הבית עם ציוד שהשאיל מחברים. הדבר שהוא לא התפשר עליו ועדיין לא מתפשר עליו, הוא חומר הגלם. הענבים רק מרמת הגולן. היקב ומרכז המבקרים פתוחים לקהל הרחב וכוללים סיורים למבוגרים ולילדים עם הסברים על תהליך הייצור. טעמתי יין אדום, ליקר קפה וליקר ריבת חלב. שלושתם היו מצויינים. תוסיפו לזה פיצה טעימה ועשירה והרי לכם התחלה של שחיתות.

barrel1234

עופר מסביר בנעימות, בנינוחות ובגובה העיניים. היה מעניין לשמוע על התהליך שהוא עבר ועל ההקפדה שלו בפרטים. בתור סאקרית של עסקים משפחתיים, אהבתי לגלות שבנו של עופר, איתמר. הצטרף אליו לעסק והפך אותו למשפחתי.

pizza1234

יקב בהט מציע סדנת יין מיוחדת לילדים, בלי אלכוהול. שיוכלו לחוש את חווית הביקבוק וקבלת המוצר הסופי של היין, בקבוק יין אישי לכל ילד עם תוויות שעיצבו בעצמם.
הפעילות לילדים כוללת: סיור מודרך ביקב, היכרות עם תהליך הפקת היין. ביקבוק – מילוי ופיקוק הבקבוק עם פקק שעם על ידי הילדים. ציור על תווית אישית, והדבקת התווית על הבקבוק. כל ילד מסיים עם בקבוק יין אישי וטעימות יין תירוש. הסדנה לילדים מעל גיל 3.

child1234

מספר טלפון לשאלות ופרטים 04-6993719
אתר האינטרנט של יקב בהט
דף הפייסבוק של יקב בהט

cork1234

 

MIZZE צמידים למזל, ולא רק

jewl1234

המקום לא היה בתיכנון הלו"ז, אבל בתור חובבת אקססוריז, ועדיף מיוחדים ברגע שראיתי את השלט קיויתי שאצליח להוסיף גיחה קטנה לראות במה מדובר. ואכן היה קצר מדיי הביקור. בחנות קטנה ומקסימה פגשתי את אייל, הבעלים, שסיפר על המעבר ממרכז תל אביב הסואן לקיבוץ הצפוני השקט. והנה לכם עוד עסק משפחתי, אייל עובד עם רעייתו. תציצו גם כשאתם מגיעים לבקר.

jewl2345

jewl65432

אתר האינטרנט של MIZZE

 

דה-קרינה – בוטיק שוקולד

choco1234

התחלתי בשחיתות והמשכתי גם כאן בסדנת שוקולד, טעימות שוקולד וקפה עם שוקולד. מזהות את המוטיב החוזר? כבר התחלתי לחשוש שהתזונאית שלי תקרא את הפוסט וחישבתי כמה זמן הליכה מהירה אני מוסיפה לי למחר בבוקר. והתשובה – הרבה!

cofi1234

עוד עסק משפחתי, איזה יופי! קרינה השוקולטיירית היא דור שלישי למשפחת שוקוליטיירים. משפט וחצי ממנה וברור לכם שהיא הגיעה מארגנטינה.
את המקום הקימה עם בעלה גיורא בשנת 2006. מה שהתחיל כמשהו קטן הפך לעסק משגשג.

choco2345

מרכז המבקרים יספק לכם סרטון, סיור, סדנאות שוקולד שיכולות להתאים גם לילדים קטנים, עם עזרת הורה וסדנאות לקהלים שונים של מבוגרים. החנות היא חגיגה לעיניים, שלא לדבר לחיך. חובבות השוקולד התפקדו, וצאו לטעום את הפרלינים של דה-קרינה. מה אומרות על פרלין עם שמן זית? מניסיון, הוא ממש טעים.

choco3333

מספר טלפון לפרטים ובירורים 04-699-3622
אתר האינטרנט של דה-קרינה
דף הפייסבוק של דה-קרינה

 

כפר נופש – תיירות עין זיוון

הקיבוץ מציע כמה סוגי חדרים של אירוח כפרי. לשמחתי הרבה מאוד, קיבלנו את החדרים המפנקים. תכל'ס? מדרגות לולייניות ונוחות הן להיט. כנ"ל הריצוף המדליק בחדר האמבטיה והמיטה הגדולה והמפנקת בחדר שבקומת הכניסה.

bed1111

up1234

bath1234

out1234

ממש בקרבת הקיבוץ תוכלו להגיע ולהנות כמה שעות בבוסתן בראשית הגולן.
אני קצת חלשה בגיאוגרפיה של רמת הגולן, אם אתן כמוני כדאי שתדעו שמעין זיוון אפשר לצאת לטיולים באיזור הגולן והגליל: שביל הגולן חוצה את הקיבוץ והוא קרוב לחרמון, נחל ג'ילבון, יער אודם, נחל זוויתן ועוד. גם צפון רמת הגולן בתחום הקרוב: הר החרמון, בילוי בכפרי הדרוזים, נחלים ושמורות שבמפלי הגולן, בילוי באתרי הגליל העליון, שמורות הטבע , אגמון החולה ועוד.

steps1234

ארוחות הערב והבוקר שאכלתי בחדר האוכל שמיועד לאורחי כפר הנופש היו מצויינות, מגוונות ונתנו מענה גם למי שלא אוכל פחמימות. לגבי גלוטן, אנא פנו מראש לצוות או תאמו כבר בשיחת הטלפון הראשונה. הרושם היה שצוות האירוח והמטבח מוכנים לעזור במה שצריך.

food1234

food3333

food5555

food6666

הטבע הירוק משחק תפקיד ענק בתפאורה של האירוח, צעדת הבוקר שלי הייתה נעימה גם מבחינת הנוף, גם מבחינת מזג האוויר, גם מבחינת השקט וגם מבחינת תחושת הביטחון האישי.

out2222

out1234

מספר טלפון לפרטים ובירורים 04-699-3610
אתר האינטרנט של כפר הנופש
דף הפייסבוק של כפר הנופש

קטיף דובדבנים – בוסתן בראשית בגולן

איזו דרך נהדרת לסיים ארוחת בוקר ולהתחיל יום חדש. במרחק נסיעה קצרצר מהקיבוץ נמצא בוסתן בראשית בגולן. המקום נקי ומטופח ומציע שפע פעילויות להורים וילדים. העובדה שלקחת איתי חברה, הייתה מהנה לשתינו גם בלי. אבל ששש…לא לגלות להם. קטיף דובדבנים גם מצטלם יפה וגם כייפי.

cherry1234

cherry2345

שימו לב שחלק מהפעילויות בתשלום נוסף לתשלום בכניסה: מתחם חבלים אתגרי, פינת חי, עולם האגדות, מתחמי מזון, סיור בעגלה רתומה לטרקטור, פינת יצירה, סדנאות לילדים, מתחם טרקטורונים, בית קפה, פינות ישיבה, שולחנות פיקניק וערסלים. הפעילויות משתנות מעת לעת ובהתאם לעונה. יש מקומות ישיבה מוצלים, מדשאות, ערסלים ומקום לשתות קפה ולקנות מוצרים מהגולן.

trak1234

trak6543

trak65428

כל הפרטים מה קוטפים, מתי קוטפים, שעות פעילות הכל כאן

חרמון – לא מה שחשבתם. איך הוא נראה בלי שמיכה לבנה?

מרחק נסיעה של חצי שעה, בלי פקקים מעין זיוון והגענו לחרמון. כמה הוא שונה בלי שלג.

hermon1234

הופתעתי. לא ידעתי שאתר החרמון מציע פעיליות קיץ. זה משהו יחסית חדש ואין ספק שזה בא לי טוב בשנת האומץ. אולי בתור ילדה הייתי קופצת, רצה ומטפסת. מאז שאני אמא, ממש לא. הפעילויות באתר החרמון כשאני בלי הילדים ורחוקה מהבית היו אחלה דרך להראות לעצמי שאני יכולה. מה היה בתפריט? עלייה ברכבל לתצפית מההר, מזחלות הרים ואבובי קיץ. היה מפחיד אך כייפי.

hermon2222

ברגע שסיימתי פעילות שלחתי מייד הודעה בקבוצת הווטסאפ המשפחתית שאני מלכה/אלופה/תותחית ואפילו צירפתי תמונה להוכחה. הנה משהו טוב מהיומיים מחוץ לבית, הילדים שלי חשבו שאני coolit. לאיזה יומיים בערך. אחר כך עבר להם.

hermon3333

hermon5555

עוד אפשרויות שלא ניסיתי: קרטינג וסיורי פריחה מודרכים על ההר.

hermob6666

אחד הדברים שעלו בשיחה על ההר היה עניין מראה ותחזוקת המבנים שלא ממש מצטיין. אז לגבי בטיחות ומתקנים, הם עומדים בכל הבדיקות והתקנים. אני מקווה שמראה הקפיטריה למשל גם למטה וגם על ההר יקבל טיפול אוהב.

הכניסה לאתר ללא תשלום, כל הפעילויות בתשלום. הנה כאן כל הפרטים
דף הפייסבוק של אתר החרמון

נהנינו מהחזרה לילדות כנראה, כי התעכבנו בחרמון יותר מהמתוכנן ופיסיפסנו את ההגעה למסעדת אדמה, תודה רבה לצוות שדאג להביא לנו את האוכל לשטח. היה טעים, טרי ובול בזמן. רושמת לעצמי להגיע ולהכיר בטיול הבא צפונה.

איך אומר קיציס? יש לנו ארץ נהדרת!

עוד לא הייתן בקטיף דובדבנים? יאללה, לצפון אוטוטו נגמר.

 

אהבתן? יש לכן אינסטוש? מגניב! מוזמנות לעקוב אחריי.
רוצות לדעת איך נקראת קבוצת הווטסאפ המשפחתית שלי? בבקשה, כאן

 

 

wine1234

 

 

 

 

 

ליטל ירון - אשה בפלוס

אישה בת 40+ שכבר נוטה יותר לכיוון ה-50. פסימית בהחלמה או אופטימית בהתהוות משתדלת להסתכל על הדברים מהצד החיובי, מהפלוס. מטיילת לבד ועם אחרים, תולעת ספרים, אוהבת מילים וכותבת גם למגירה וגם למסך. מכורה לקפה, קרמשניט ופאי לימון.
עוד עליי>>

פוסטים נוספים בנושא

תגובות ושאלות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן