גברת, את חופרת! סטיקר ענק!

זה שאני לובשת טוניקה זה לא אומר שאני בהריון, זה אומר שאני פשוט אוהבת טוניקות.

זה שאני מרכיבה משקפיים לחתונה של אחי, זה לא אומר שאני לא רוצה להיות בלי, זה אומר שזה פשוט לא אפשרי. וחוץ מזה מגיל 12 אני מרכיבה משקפיים כל הזמן, כולל בחתונה שלי. זו מי שאני.

זה שאני כותבת בתגובה לשאלה על בעלים בקבוצה בפייסבוק "בעלול" זה לא אומר שאני חושבת שהוא טיפש, זה אומר שבעיני זה שם חיבה חמוד.

זה שאני כותבת כל הזמן על בעלי "החצי" זה לא אומר שאני לא שלמה, זה לא אומר שאני לא מרגישה שלבד אני לא 100%, זה אומר שבעיני הוא משלים אותי לאחד שלם. כן, ביחד עם זה שאני בעצמי אחד שלם.

זה שאני בעיקר אומרת "בעלי" זה לא אומר כלום על תפיסתי את הזוגיות המודרנית, זה רק אומר שבעיני זו סמנטיקה. וזה לא באמת רלוונטי, אלו רק מילים, משנה מה קורה בבית.

זה שאני בוחרת לצמצם ימי פעילות בעיסוק שלי, זה לא אומר שאני "סוגרת" או "מפסיקה", זה רק אומר שזה המקום הנכון שלי עכשיו. מפתיע, לא כולם רוצים לגדול ומהר. יש מי שצעדים קטנים מתאימים לה יותר.

זה שאני לא מחפשת כרגע שיתופי פעולה מקצועיים, זה לא אומר שאני מתנשאת או לא רוצה "לשתף בסודות מקצועיים". זה רק אומר שכרגע אני במקום שטוב לי גם ב"מרפאת עידנים" וגם "במרכז ליעוץ שינה". ובאמת, "סודות מקצועיים"? אפשר לחשוב שהמצאתי את הגלגל. ממילא רואים מה אני עושה ברשת.

זה שאני "מייבשת" מי ששואלת אותי על ילד שלישי בתשובה צינית/עוקצנית, זה לא אומר שאני רעה או מגזימה. זה רק אומר שהשאלה לא במקום. באמת חשבת שאני אענה לך למה אני נשארת "רק" עם שניים?

זה שאני בוחרת לסוע לחו"ל במקום להחליף סלון, לא אומר שלא אכפת לי אם למי שמתארח אצלי לא נוח לשבת על הספות, זה רק אומר שבסדרי עדיפויות שלי הבית יחכה, הנפש שלי – לא.

זה שאני בוחרת לשלב טיפול תרופתי בתמיכה בילדיי, לא אומר שאני "מסממת" אותם. זה אומר שבדקתי, חקרתי, השוויתי לאורך זמן ארוך וזה שמתאים לי! לנו! כל אחד יפעל עם ילדיו כראות עיניו. רדו מנסיונות ההטפה והרצון העז "להראות לי את האור", הייתי שם. עכשיו אני פה.

זה שבימי שבת בבוקר אני לא מצטרפת לבעלי ולילדים לבריכה, לא אומר שאני "פוגעת במשפחתיות" ו"אוי אבל זה הזמן היחיד של ארבעתכם ביחד", זה אומר שאני שומרת על שפיות לטובתם. בעיני, אם כאמא  אני מרגישה שאני לא נושמת, יהיה לי קשה מאוד להכיל אותם לאורך השבוע שיבוא.

זה שאני אומרת בצחוק ובחיבה ש"אני כבר חצי תימניה" או "אוף האשכנזים האלה", זה לא אומר שאני גזענית. זה רק אומר אני נשואה לתימני ואני ממוצא אשכנזי לגמרי ולכן הרבה מההומור שלי מתובל במה שאני רואה כמצחיק משתי העובדות האלו.

זה שאני לא רוצה לספר ולהסביר לכל העולם, אשתו ואחותו את הסיבה לכל מיני דברים ביחסיי עם משפחתי, זה לא אומר שאני מסתירה. זה אומר שאתם במעגל לא מספיק קרוב או שזה לא רלוונטי לשיחה הספציפית.

זה שאני בוחרת לשתף חלקים מחיי ברשת, זה לא אומר שאני רוצה להיות "מפורסמת" או ש"את רוצה להיות מאלה שחושבים שהם מובילי דיעה". זה רק אומר שיש לי בלוג קטן, נחמד וצנוע ומי שהסגנון שלי מתאים לו – ימשיך ויקרא. ומי שלא – לא.

זה שאני מגדירה את עצמי כ"בעיקר אמא ואחר כך יועצת התפתחות ושינה" לא אומר שאני מבטלת את עצמי או "מתבזבזת מקצועית", זה אומר שזו הבחירה שלי. באמת זה עניינך?

עכשיו רק נשאר לי לראות אם אכן כתיבת הרשומה הזו יכולה להחשב ככלי טיפולי. והנה צילום עם הסטיקר המדובר, כמובן שהתמונה שלו שמורה לי המחשב.

:

מפרגנת ל"דפוס צבעים אמיתיים" על הסטיקר שאני כל כך אוהבת! כל מי שרואה מאזדה 3 כחולה כשהסטיקר הזה מאחורי משענת הראש האמצעית – זו אני!

https://www.realcolors.co.il/about/

שלכם,

ליטל ירון – אשה בפלוס

ליטל ירון - אשה בפלוס

אישה בת 40+ שכבר נוטה יותר לכיוון ה-50. פסימית בהחלמה או אופטימית בהתהוות משתדלת להסתכל על הדברים מהצד החיובי, מהפלוס. מטיילת לבד ועם אחרים, תולעת ספרים, אוהבת מילים וכותבת גם למגירה וגם למסך. מכורה לקפה, קרמשניט ופאי לימון.
עוד עליי>>

פוסטים נוספים בנושא

תגובות ושאלות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן