מגלה בלוגים – אילנה בר – יצאתי מביתי למסעותי

בלוג מסעות יצאתי מביתי למסעותי אילנה בר
צילמה: אילנה בר

בלוגים, בלוגריות ולב השרון

למילים יש כוח. כוח לגעת, לספר, ללמד, לשתף ידע ומידע, לעורר מחשבה והשראה. אחרי תקופה ארוכה שהבלוג הזה שלי שתק והבלוג השני שלי 'גר' באתר "סלונה" שנסגר, חזרתי לכתוב. חזרתי כי התחילו ימי קורונה, כי היה לי חסר המגע דרך המילים עם השכנות בעלות העסקים וגם אלו בלי העסקים, כי סוף סוף היה שיפור משמעותי בהחלמה מניתוח הלייזר להסרת משקפיים.
בעיקר חזרתי כי הדרך שלי לתמוך בעסקים המקומיים, היא לתת במה ומקום לשתף ולפרסם בימי הקורונה המוזרים.
חוץ מלכתוב חזרתי סוף סוף לקרוא. גם ספרים וגם בלוגים.
שאלה בקהילת השוות של לב השרון גילתה לי כי יש כמה חברות קבוצה שכותבות בלוג. דפדוף בתשובות הוליד את הרעיון של סדרת כתבות שאוספת במקום אחד כותבות בלוגים בתחומים שונים, שנותנות מידע והצצה לעולמות מגוונים. וכולן שכנות בלב השרון.

הבלוג של אילנה בר – יצאתי מביתי למסעותי

הבלוג שלי עוסק ב-

מסעות מסוגים שונים – יומני מסע, מסעות בדד, מסעות בשבילים ארוכים, מסעות בארץ ומחוצה לה, המסע בשביל ישראל, מסעות בטבע ובעונות השנה, מסע במדבר, מסע הדרכים האחרון בהודו ויפן, מסעות בעולם האמנות, ביומן הויזואלי ובעולם הצבעים

בבלוג שלי תוכלו למצוא פוסטים וכתבות בנושאים

הבלוג משמש כמרחב לכתיבה ויצירה עבורי. אני מעלה על הכתב הרהורים ושיחות על דברים שמעניינים אותי, מסעות שונים ברחבי הארץ והעולם, בחיק הטבע ובערים, יומני מסע מצולמים, שירה, מעט שלי ובעיקר של אחרים, אמנות, בעיקר שלי. משתדלת שלכל פוסט יתלווה איזשהו ערך מוסף עבור הקוראים.

על הקשר בין הבלוג שלי והעיסוק המקצועי שלי

כאישה של מסעות הבלוג משקף את מי שאני ואת המסע האישי אליו יצאתי בתחום המקצועי כמלווה נשים בתהליכי התפתחות אישית. יש בבלוג תכנים שמסבירים ומתארים מספר כלים מתוך ארגז הכלים שלי דוגמת ציור אינטואיטיבי, סדנאות של לוחות חזון, התמקדות, איבחון בצבעים וצרור פוסטים שעוסקים במשמעויות של הצבעים בטבע.

איך הגעתי לכתוב בלוג?

בגיל יחסית מאוחר התחלתי לכתוב בצורה רצינית ולתת לכתיבה מקום משמעותי בחיי. התמהמהתי מאוד בפירסום מילים אישיות שנכתבו ביני לבין עצמי עד שבקייץ 2017 לקראת היציאה למסע בשביל ישראל פתחתי את בלוג המסעות. רציתי מקום משלי שם אוכל להעלות רשמים במילים ובתמונות מהמסע לאורכה של הארץ ובהדרגה הבלוג הלך ותפח, הלך וגדל ומכיל היום מבחר גדול של פוסטים ממקומות שונים בארץ, בעולם וגם מעולם האמנות.

היתרונות שאני מוצאת בכתיבת בלוג

אני הבעלים של הבלוג, כל התכנים המפורסמים כולל צילומים הם שלי, התשלום על שטח האיחסון נותן לי את הביטחון שהם לא יעלמו יום אחד. כבעלת הבלוג יש לי שליטה מלאה על הנראות החיצונית, על החלוקה לקטגוריות, על סגנון העיצוב, על תדירות הפרסום. כל התפקידים שיש במגזין מתנקזים אלי: אני הכתבת, התחקירנית, הצלמת, העורכת, המגיהה, העונה לתגובות הקוראים, האחראית לקידום האתר בגוגל וכדומה.
אי לכך ההצלחה של הבלוג והתפוצה שלו בקרב קוראים נותנת סיפוק אדיר.

למי הייתי ממליצה להתחיל לכתוב בלוג?

כל מי שמרגיש שיש לו SAY (אמירה). הבלוג יכול לשמש כמרחב לכתיבה ולשיתוף בתכנים מקוריים ובצילומים, או בטקסטים מקצועיים שעוסקים בתחום העיסוק וכך יכול להוות המשך לכרטיס הביקור הוירטואלי שלכם. זהו נכס דיגיטלי מאוד משמעותי בימינו.

עוד משהו שהייתי רוצה לשתף

אני אף פעם לא לוקחת כמובן מאליו את העובדה שקוראים אותי, הבלוג מאפשר למילים שלי להגיע לכל מיני אנשים, גם כאלו שאינם במעגל החברים והמכרים שלי. כאשר מילים שלי פוגשות אנשים ומצליחות לגעת בהם ולשמש להם להשראה, זה כל כך מרגש, שאין מילים לתאר.

מסע בבלוג של אילנה מתחיל בקישור הזה

יצאתי מביתי למסעותי

ליטל ירון - אשה בפלוס

אישה בת 40+ שכבר נוטה יותר לכיוון ה-50. פסימית בהחלמה או אופטימית בהתהוות משתדלת להסתכל על הדברים מהצד החיובי, מהפלוס. מטיילת לבד ועם אחרים, תולעת ספרים, אוהבת מילים וכותבת גם למגירה וגם למסך. מכורה לקפה, קרמשניט ופאי לימון.
עוד עליי>>

פוסטים נוספים בנושא

תגובות ושאלות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן