נסעתי עד באר שבע כדי להשתתף בכנס לעצמאיות. הרבה כנסים שזה בדיוק קהל היעד שלהם נערכים בתל אביב ויש כנסים דומים בחיפה. לאחרונה נתקלתי גם פרסומים על כנסים בפרדס חנה. האם זו מגמת התקרבות?
נשים ועסקים בלב השרון – עכשיו הזמן |
אבל תודו שיש משהו מבאס בלצאת בשעה 6:00 בבוקר כדי להגיע לכנס בשעה 9:00. כשאת אותו מרחק, בשבת בבוקר אפשר לנהוג ב-45 דקות.
פקקים כבר ביציאה מניצני עוז – לא כיף בכלל |
התשובה בשלושה משפטים – זה הכנס הרביעי שטלי יוזמת, מפיקה ומוציאה לפועל לטובת נשות העסקים בדרום. ההדים מגיעים רחוק מהכנסים האלו. החל מרמת המרצות, התוכן, הערך שמקבלות המשתתפות, מקום האירוע, המיקום, האוכל, העיצוב. אבל בעיקר התחושה של בית, של ביחד, של רצון לקדם אחת את השנייה ואת הדבר הגדול הזה שנקרא "בעלות עסקים בדרום".
עיצוב שונה ומיוחד בכל כנס |
טלי ואני נפגשנו בקורס "הפרלמנט" לבלוגריות של יונית צוק, המשכנו לקורס "מאסטרמיינד", השתמשתי בסרטונים ובקורסים שלה כדי ללמוד על ניראות ברשת ועל שימוש בתוכנות חינמיות לעיצוב באנרים ולא רק.
הצחיק וצילם יוגב וענונו |
מה טלי עושה? חוץ מלהפיק כנסים היא מנגישה את הויזואל לבעלי עסקים, מלמדת אותם איך לפעול נכון מבחינה ויזואלית ברשת. איך להביא לידי ביטוי את האישיות שלהם מבלי תחושה של ״מכירה, מכירה, מכירה״ וזאת על ידי שימוש כלים חינמיים ברשת, צילום, ובניית אסטרטגיה לשיווק ויזואלי של העסק. היא מלמדת אותם איך ליצור visual storytelling, מה שהופך את השיווק לכיף, מהנה, יומיומי, טבעי, ותוך כדי הפעילות העיסקית.
עיצוב ומחשבה על הפרטים הקטנים ביותר |
גלית שול דיברה על חמישה מרכיבים לשיפור התוצאות בעסק.
לירון מור דיברה על שיווק באמצעות וידיאו.
כולן יחד יצרו את "להוציא אותך לאור – הטביעי את חותמך בעסק".
חותם ברשת – טביעת האצבע הייחודית שלך |
שנוכל להכיר את הקולגות שלנו, את השכנות שלנו, נשים כמונו. שנוכל ליצור קהילה שמקדמת אחת את השנייה.
ואולי יש כאלו אבל אני לא מכירה או לא מודעת?
נשות עסקים מתמנגלות |
זה מה שאני מאחלת לעצמי כאחת מבעלות העסקים בלב השרון לשנה החדשה, שנכיר, שניפגש, שנהפוך לקהילה, שנקדם, שנחזק אחת את השנייה. ושנפיק כנסים בעלי תוכן איכותי שיהיו לנו בית לידע ולמפגשים. וגם להביא את טלי לכנס כזה.
מכירות כאלה? חושבות ליזום כאלה? בואו נדבר.
סלפי של אחרי שעתיים נסיעה ולפני סידור שיער ואיפור |
שנה עסקית טובה ונדיבה