נישואים | זרי פרחים | וכמה חשוב הומור ביחסים

 **בהשראת חברתי לבלוגתא עופרי זוטא וכמחווה לסטטוס שפרסמה**

Screenshot_2015-05-20-18-12-33~2[1]

הסטטוס של עופרי, הזכיר לי שני זרים מיוחדים ומקוריים שאני קיבלתי ומקבלת מהאיש שאיתי.
אנחנו ביחד משנת 1999. כבר מההתחלה ידעתי (כי הוא דאג ליידע, כמובן) שרומנטיקה, פרחים, לבבות, פתקים ומתנות זה לא "הוא".
בהתחלה חשבתי שאם זה לא ישתנה, אז אולי אצליח קצת לשייף את הקצוות החדים. עם השנים, ההתבגרות של שנינו ותובנות נוספות היה ברור מה מתאים למי ומתי ומה לא מתאים למי ומתי.
נשמע מסובך? אולי…אבל במציאות, אחרי שנים של מציאת הדרך הנכונה המשותפת, אני בוחרת להתייחס לדברים בהומור.

בואו ניקח למשל את נושא הפרחים. אני מאוד אוהבת ורדים לבנים וגם שושנים לבנות. אחרי שהיה לי ברור שהאישלי לא יביא לי פרחים מיוזמתו, כל שנה ביום ההולדת שלי אני מתקשרת אליו בבוקר, מזכירה לו שיש לי יום הולדת ושיביא לי בערב כשהוא חוזר הביתה זר פרחים, כזה שאני אוהבת.

כל שנה, אבל כל שנה כבר 15 שנה שהוא מגיע הביתה, פותח את הדלת, מסתכל עלי, נזכר, נותן לעצמו מכה על המצח ואומר: "יואו מאמי, שכחתי". כל שנה כבר 13 שנה שאני מחייכת, אחר כך צוחקת ואומרת לו "לא חשבתי אחרת". על עניין זכירת תאריך יום ההולדת שלי אולי אשתף בפוסט נפרד, כי זה גם מצחיק…

למזלי הרב את הזרים היפים של השנים האחרונות אני מקבלת מהחברים האהובים שלי במרפאת עידנים. אחרי שסגן מנהל המרפאה (הי אופיר…) שמע את הסיפור הוא דואג שאקבל הביתה זר מושקע, גדול ומרשים. תודו שאין דברים כאלה!

 

זר פרחים2

אז איזה זרים אני כן מקבלת ואיך זה קשור להומור?

זר גת2

 

מי שלא מזהה – אלו ענפים של גת. כן, כן. העלים האלו שלועסים אותם וגורמים ללועסים להשאר ערים לילות שלימים. בערבים של תחזינה (בגרסה שאני מכירה תחזינה = המפגש החברתי בו מתכנסים החבר'ה, לועסים ביחד, שותים מלא מלא תה עם חוויג' או קפה שחור, מדברים ורואים משחקים של מכבי). בדרך כלל הענפים מגיעים בשקית, יש ערבים שהאישלי חומד לו לצון, מסדר אותם כזר ומגיש לי. תאמינו לי זה בדיוק הקטע שאני מבינה כמה הומור חשוב ביחסים.

זה הסטטוס ששיתפתי עם התמונה בפרופיל האישי שלי בפייסבוק –
"…יש נשים שיש להן זר פרחים במטבח, יש נשים שיש להן זר פרחים בסלון, יש נשים שיש להן זר פרחים בפינת האוכל, יש נשים שיש להן זר פרחים בחדר השינה. מה משותף לכולן – פרחים. במה אני שונה? לי בסלון יש זר של עלים. עלים של גת."

אגב גת, אצלנו הוא מגיע גם כמילה בשבץ נא, הנה דוגמה ממשחק עם הבכור שלי
שבץ נא

ואפילו מקס בעניין לעיסת גת, הנה ההוכחה – את פיזור העלים הוא עשה לגמרי לגמרי לבד. כשבאתי לראות מי עשה בלגאן הוא מיהר להתחבא…באמת מעניין מי אשם…
מקס וגת2

למזלי, לא רק זרי גת אני מקבלת. האישלי ידוע כאיש פרקטי – למה להביא זר רק לנוי? טרי טרי מן הגינה הוא קוטף לי זר גדול ומרשים של נענע ומכין לי חליטה. פרקטי, אמרתי לכם!
נענע

וזה הסטטוס שפרסמתי עם התמונה בפרופיל האישי שלי בפייסבוק –
"יש נשים שמקבלות זרי פרחים, אני מקבלת או זר של גת מהגינה או זר של נענע מהגינה. כך או כך, זה גם אורגני וגם באהבה 🙂 *מזל שבקליניקה דואגים לשלוח לי ביום ההולדת זר פרחים, אמיתי!"

אז תזכרו – הומור זה חשוב ליחסים, עושה נפלא לזוגיות וגם לעור הפנים.

שלכם,

ליטל ירון – אשה בפלוס

 

 

 

 

 

צילום תמונת הנושא: shutterstock

ליטל ירון - אשה בפלוס

אישה בת 40+ שכבר נוטה יותר לכיוון ה-50. פסימית בהחלמה או אופטימית בהתהוות משתדלת להסתכל על הדברים מהצד החיובי, מהפלוס. מטיילת לבד ועם אחרים, תולעת ספרים, אוהבת מילים וכותבת גם למגירה וגם למסך. מכורה לקפה, קרמשניט ופאי לימון.
עוד עליי>>

פוסטים נוספים בנושא

תגובות ושאלות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן