מגלה בלוגים – עמנואלה בינר – Miss mandala

אשה מחייכת בחדר עבודה. חדר יצירה. עמנואלה בינר כותבת הספר פינה משלך.
צילמה: מאיה חבקין

בלוגים, בלוגריות ולב השרון

למילים יש כוח. כוח לגעת, לספר, ללמד, לשתף ידע ומידע, לעורר מחשבה והשראה. אחרי תקופה ארוכה שהבלוג הזה שלי שתק והבלוג השני ש'גר' באתר "סלונה" נסגר, חזרתי לכתוב.
כי התחילו ימי קורונה, כי היה לי חסר המגע דרך המילים עם השכנות והעסקים המקומיים, כי זו הדרך שלי לתמוך בהם בימי הקורונה המוזרים האלה.
חיפשתי להכיר כותבות בלוגים נוספות, פרסמתי שאלה בקהילת השוות של לב השרון וגיליתי שיש כמה חברות קבוצה שכותבות בלוג. קריאה בתגובות הוליד את הרעיון של סדרת כתבות שאוספת במקום אחד כותבות בלוגים בתחומים שונים, שנותנות מידע והצצה לעולמות מגוונים. וכולן שכנות בלב השרון.

עמנואלה בינר – Miss mandala

הבלוג שלי הוא מגזין

שעוסק בנשים, עסקים ומרחבי עבודה.

בבלוג שלי תוכלו למצוא כתבות וראיונות

על ועם נשים מעניינות והעסקים שלהם, על מרחבי עבודה מיוחדים ופינות עבודה של נשים יצירתיות.
הרבה טיפים בנושאים מגוונים וגם קצת פוסטים אישיים ואולי אפילו מצחיקים.

הבלוג שלי הוא חלק מהעבודה שלי

אני כותבת תוכן והבלוג הוא גם כרטיס הביקור שלי וגם פלטפורמה המשמשת לפרסום עסקים של נשים עצמאיות.
הוא מרכז את כל הנושאים בהם אני עוסקת ודרכו אפשר להכיר אותי קצת יותר טוב וגם להיחשף לעולם של נשים, עסקים, מוצרים ורעיונות מגוונים.

איך הגעתי לכתוב בלוג?

אל הכתיבה הגעתי במקרה. עד לפני שש שנים וקצת הייתי בתחום שונה לחלוטין – ניהלתי מחלקה של תקציב ובקרה עסקית בחברה גדולה. יצאתי לחופשת לידה שלישית והחלטתי שזה הזמן לעשות שינוי.
התחלתי לעשות עבודות יצירה עם מסמרים וחוטי רקמה ומכרתי אותן, גם הכנתי מיצגים בטכניקה הזן.
יום אחד ישבתי לכתוב הדרכה על הכנת המוצרים שלי, ופתאום התחברתי לכתיבה והבנתי שזה משהו שנמצא אצלי כבר הרבה זמן אבל לא הייתי מודעת אליו.
פתחתי את הבלוג בפלטפורמה של בלוגר והתחלתי לכתוב בתדירות נמוכה יחסית. כשרציתי ליצור לעצמי פינת עבודה וחיפשתי השראה, נחשפתי לעולם הזה של מרחבי עבודה. בהתחלה בפינטרסט אבל מהר מאוד הבנתי שחייבים גם את המציאות, את הפינות האמיתיות ולא רק הפוטוגניות (אבל גם).
התחלתי לכתוב על פינות עבודה, עברתי לוורדפרס והפכתי את האתר למגזין עם כתבות מגוונות בכל מה שקשור לנשים, עסקים ופינות עבודה.

תדירות הכתיבה שלי בבלוג

אני כותבת בתדירות גבוהה. נהגתי לכתוב פעם-פעמיים בשבוע, אך עם בוא הקורונה החלטתי לפתוח באתר מדור חדש, שהוא מדור פרסום על נשים והעסקים שלהן, כך שכיום אני מפרסמת לפעמים גם שני פוסטים ביום ודרך המדור אפשר להכיר נשים מעניינות ולפרגן לעשייה שלהן.

היתרונות שאני מוצאת בכתיבת בלוג

המון!!! זה כיף. אף פעם לא נגמרים הרעיונות, זה המקום שלי.
לפעמים כשאני מרגישה שאני רוצה להרחיב בנושאים מסוימים, אני פותחת מדור חדש. כך למשל פתחתי את מדור "טור אישי" בו לפעמים אני מורידה קצת דברים מהלב או משתפת בתובנות שלי, או מדור "השאלון" שבו נשים מעניינות עונות על השאלון מתוך הספר שלי "פינה משלך – סיפורים על נשים ומרחבי עבודה" והכתבות הן בשרשרת – כל מרואיינת ממליצה על הבאה בתור.

למי היית ממליצה להתחיל לכתוב בלוג?

הייתי מציעה לכל אחת שמרגישה שהיא רוצה מקום אישי משלה לתעד ולספר או למצוא תחום או נישה מיוחדת ולחקור אותם. בין אם היא מתחברת לכתיבה או לא בלוג לא חייב להיות מקצועי ולא חייב להיות משהו שכולם רואים. יש טווח מאוד רחב של דברים שאפשר לעשות כשיש לך בלוג וכל אחת יכולה לבחור את מידת החשיפה. זה יכול להיות כמו יומן, אבל כזה שלא מצהיב עם השנים, ויכול להיות חלק מהעבודה ומקור פרנסה.

מסע בבלוג של עמנואלה מתחיל כאן
Miss mandala

*********************************************************
כתבות נוספות בסדרה "כותבות בלוגים בלב השרון"
אילנה בר – יצאתי מביתי למסעותי
אלה בר צבי
הילה סער EATS BETTER
הבלוג של נטע שוחט – בלוג אישי נשי
*********************************************************

גם לך יש בלוג? אפשר לקבל את הבמה ולספר עליו.
רק צריך ליצור איתי קשר,
ליטל

ליטל ירון - אשה בפלוס

אישה בת 40+ שכבר נוטה יותר לכיוון ה-50. פסימית בהחלמה או אופטימית בהתהוות משתדלת להסתכל על הדברים מהצד החיובי, מהפלוס. מטיילת לבד ועם אחרים, תולעת ספרים, אוהבת מילים וכותבת גם למגירה וגם למסך. מכורה לקפה, קרמשניט ופאי לימון.
עוד עליי>>

פוסטים נוספים בנושא

תגובות ושאלות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן